JUALAN HEBAT
Diskaun 50% Untuk 4 Bulan Pertama Anda! Tambahan diskaun 50% lagi untuk bulan ke-8 dan ke-12
Servcorp Menara Ilham
Tawaran Terhad: November 1st - 30th
*Tertakluk pada terma dan syarat, hubungi kami untuk maklumat lanjut.
Hanya syarikat pengendali yang melabur dalam infrastruktur
yang membantu perniagaan anda!
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
Akses
Butiran Bangunan
Pejabat Perkhidmatan Servcorp kami datang dilengkapi sepenuhnya dengan perabot dan termasuk akses ke kemudahan dan perkhidmatan sokongan kami, jadi anda boleh mengurangkan kos dan mula bekerja pada hari anda berpindah.
Ciri-ciri:
Servcorp Kerja Bersama memberi anda faedah mempunyai ruang pejabat sepenuh masa, tetapi anda hanya membayar untuk bilangan meja yang anda gunakan dan boleh mengakses semua alatan yang anda perlukan untuk menjalankan perniagaan anda dengan jayanya.
Pejabat perkhidmatan di bandar di Servcorp dengan sokongan pekerja jauh. Setiap pejabat boleh menyokong sehingga 10 ahli pasukan jauh. Pekerja jauh mendapat:
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
Ambil laluan Putrajaya dan turun di Persiaran KLCC yang terletak hanya 3 minit berjalan kaki dari ILHAM.
Satu jam memandu anda akan sampai ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan Kuala Lumpur International Airport (KLIA).
Jika anda menggunakan bas pelancong KL Hop-On Hop-Off (www.myhoponhopoff.com), sila turun di Hentian no. 22 yang terletak 5 minit dari ILHAM.
Ambil laluan Kelana Jaya dan turun di stesen Ampang Park yang terletak hanya 2 minit berjalan kaki dari ILHAM.
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
ILHAM Tower, berlokasi di dalam "Golden Triangle" Kuala Lumpur, memperoleh keuntungan daripada tenaga yang bertenaga di Pusat Bandar. Jalan Binjai telah menjadi alamat perniagaan utama, menempatkan syarikat-syarikat multinasional dan pembangunan bertaraf dunia. Dikenali dengan gabungan yang mencolok antara kaca yang licin, aksen keluli, dan landskap hijau, Menara ILHAM menampilkan siluet yang unik menentang langit-langit dinamik Kuala Lumpur. ILHAM Tower adalah alamat perniagaan baru bagi elit korporat dunia dan individu yang berprestij tinggi. Merupakan pencakar langit 58 tingkat setinggi 274 meter, ia adalah bangunan tertinggi ketujuh di Kuala Lumpur. ILHAM Tower adalah sebuah Pusat Bandar dengan penarafan Kelas A dan Bangunan Hijau, serta dilengkapi dengan hotel bintang 4, galeri seni, kedai cenderamata, dan pelbagai outlet makanan dan minuman.
Terletak secara strategik di pusat kewangan Kuala Lumpur, ILHAM Tower adalah lokasi utama yang sangat mudah diakses dan sesuai untuk para profesional yang bekerja di kawasan tersebut. Ia mudah diakses dari lebuh utama Jalan Tun Razak dan Jalan Ampang, serta hanya beberapa langkah dari Stesen LRT Ampang Park dan Stesen MRT Persiaran KLCC.
Ilham Tower terletak dalam lingkungan berjalan kaki 5 minit dari Stesen Ampang Park Light Rail Transit (LRT), Stesen MRT Persiaran KLCC, pusat-pusat membeli-belah yang sibuk di Petronas Twin Towers (KLCC), Troika Sky Dining, Serena Brasserie, Galeri Ilham, ILHAM Gift Shop, Element Hotel By Westin Kuala Lumpur, Aparthotel Perdana Kuala Lumpur City Centre, INTERCONTINENTAL KUALA LUMPUR Hotel Mewah 5 Bintang, Big Three Food Square, Restoran Menara Binjai, dan Starbucks Menara Binjai.
Dalam jarak berjalan kaki 5 minit:
Benar-benar SUKA tempat ini! Ruang kerja bersama dan pejabat yang mengagumkan. Persekitaran kerja kondusif yang sempurna untuk pemula semua melalui SME untuk kedua-dua penduduk tempatan dan ekspatriat Superb tanpa henti hyper speed WiFi haven! Kecepatan 100Mbps U / L dan D / L! Jika itu tidak mencukupi, bagaimana pula jika anda disambut dengan senyuman paling manis daripada 2 wanita di kaunter penyambut tetamu yang akan menawarkan bantuan untuk apa sahaja tugas yang anda perlu lakukan. Secara keseluruhannya, pelaburan terbaik setakat ini..Terima kasih SERVCORP!
Lokasi yang sangat hebat dan canggih. Terletak strategik di hadapan stesen LRT. Suasana kerja yang elegan dan cemerlang. Segala-galanya sedia untuk anda masuk dan bekerja di sana! Hanya bawa diri dan barang peribadi anda. Yang paling penting adalah layanan hebat dari kakitangan di sana. Sangat membantu dan penuh perhatian. Sangat disyorkan kepada semua!
Berjalan kaki dari Menara Twin Tower dan taman
Ia adalah tempat yang menakjubkan, terutamanya untuk ruang pejabat.
Pendaftaran untuk Pejabat Khidmat di Servcorp adalah pantas dan mudah. Hanya perlu ikut 3 langkah mudah untuk menjadi ahli dan mula mengembangkan perniagaan anda.
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
Dengan Pejabat Perkhidmatan Servcorp, anda mempunyai segala-galanya yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan anda pada hari anda berpindah masuk. Untuk perniagaan bersaiz kecil hingga sederhana, lebih berkos efektif untuk mengambil pejabat perkhidmatan daripada melabur dalam penyewaan tradisional dan pembinaan pejabat. Ia boleh menjimatkan sehingga 60% kos bulanan berbanding dengan menubuhkan pejabat sendiri. Berbeza dengan ruang pejabat tradisional, anda mendapat pejabat dilengkapi sepenuhnya, menggunakan infrastruktur IT global Servcorp dengan internet yang pantas dan selamat, rangkaian telefoni IP perniagaan global dengan pelan panggilan percuma, akses kepada peralatan pejabat seperti fotokopi/pencetak/pemindai, akses kepada dapur yang dilengkapi sepenuhnya dan banyak lagi. Semua perkhidmatan pilihan seperti Bilik Mesyuarat adalah bayar-pegunakan, jadi anda tidak membayar untuk perkhidmatan yang tidak pernah anda gunakan.
Servcorp juga mempunyai pasukan setiausaha profesional yang sangat terlatih di setiap lokasi serta pasukan IT dalaman kami yang tersedia untuk menyokong perniagaan anda. Ahli pasukan yang didedikasikan menangani segala-galanya dari menjawab panggilan atas nama syarikat anda hingga menguruskan surat dan kurier anda.
Pasukan Servcorp menyediakan perkhidmatan di atas dan di luar apa yang anda terima di Pejabat Perkhidmatan lain. Sebagai perkhidmatan pilihan, pasukan kami boleh melakukan pelbagai tugas untuk menyokong perniagaan anda, termasuk penyediaan persembahan, kerja terjemahan, interpretasi, membantu panggilan jualan, menjadual janji temu, dan banyak lagi.
Ketahui lebih lanjut mengenai Servcorp's Pejabat Perkhidmatan.
Sebagai pelanggan Servcorp, Pejabat Perkhidmatan anda termasuk:Set suite pejabat dilengkapi sepenuhnya untuk 1-20 orang
Tiada kontrak berkunci untuk Pejabat Perkhidmatan Servcorp, tempoh kontrak minimum adalah satu bulan.
Ya. Pelanggan Pejabat Perkhidmatan Servcorp boleh mengakses mana-mana daripada lebih dari 150 lokasi Servcorp di seluruh dunia. Anda boleh menggunakan ruang kerja bersama di luar bandar anda untuk sehingga 3 jam sehari dan anda boleh menggunakan pejabat persendirian di bandar lain untuk sehingga 5 hari sebulan semasa anda melancong (bergantung kepada tempahan terdahulu dan ketersediaan). Dalam Asia Tenggara, anda boleh mengakses ruang kerja bersama kami di.
Kami percaya untuk memahami sepenuhnya Servcorp, anda perlu melihatnya sendiri. Sila meminta lawatan ke Pejabat Perkhidmatan kami di Sydney dan kami dengan senang hati akan mengatur lawatan pejabat di lokasi yang sesuai untuk anda.
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami